Selecţie evaluatori - Etapa I

3 Aprilie 2017

Institutul de Studii Financiare selectează evaluatori pentru validarea cunoștințelor și abilităților profesionale ale persoanelor care doresc să obțină certificatul de competențe pe profil ocupațional specialist constatare daune.
Prima etapă a selecției constă în stabilirea eligibilității candidaților pe baza următoarelor documente:
1) Formular – Cerere privind înscrierea la procesul de selecție și avizare pentru poziția evaluator de competenţe pentru specialiștii constatare daune, în cadrul CESCD; formularul poate fi descărcat aici.
2) Copia actului de identitate;
3) Curriculum Vitae, redactat în limba română, în format Europass, din care să reiasă aspecte relevante privind activitatea profesională în domeniul asigurărilor și experiența profesională de cel puțin 5 ani în domeniul daunelor, pe posturi ce necesită studii superioare;
4) Copia diplomei de licență;
5)Unul din următoarele documente:
5.1. Copia certificatului de absolvire a programului de perfecționare Evaluator de competențe profesionale (Cod COR 242405);
5.2. Document (adeverință) din care să reiasă vechimea de minim 5 ani în calitate de cadru didactic (minim lector) într-o instituție de învățământ superior;
5.3. Document din care să reiasă că pe o periodă de cel puțin 5 ani solicitantul a deținut o funcție de conducere/coordonare în domeniul daunelor din sectorul asigurări;
6) Copia documentelor - carte de muncă, adeverințe de vechime în muncă, raport (REVISAL) din care să reiasă îndeplinirea cerinței de minim 5 ani experiență profesională, pe posturi ce necesită studii superioare, în domeniul daunelor din sectorul asigurări;
7) Scrisori de recomandare prin care se probează buna reputație și experiența profesională de minim 5 ani în domeniul daunelor.

Solicitantul va preciza pe documentele transmise „conform cu originalul”, va semna și va pune data.
Precizări:
- Vor fi utilizate adrese de e-mail la expeditor care nu sunt generate automat de aplicații sau site-uri web;
- Documentele se scanează și se transmit într-un singur fișier în format .pdf pe adresa de e-mail evaluari@isfin.ro;
- Nu se transmit atașamente cu extensii: .exe, .com, .Ink;
- Nu se transmit atașamente parolate;
- În corpul mesajului să nu fie link-uri către site-uri web;
- Documentele transmise prin transfer de fișiere online nu vor fi descărcate;
- Subiectul mesajului trebuie să conțină textul: Dosar avizare evaluator specialist constatare daune_CESCD_NumePrenumeCandidat;
- Candidații eligibili vor primi informațiile privind următoarele etape pe care le vor parcurge în vederea selectării finale;
- Dosarele depuse vor fi analizate, în vederea stabilirii eligibilității ca evaluator de competențe pentru specialiștii constatare daune, la întrunirea unui număr minim de 10 candidați;
- Pentru mai multe informații puteți consulta și procedura aici.

 

 

SITUATIE CONTRACTE SOCIETATI/INTERMEDIARI PRINCIPALI

În conformitate cu prevederile art. 11, alin (1) din Norma A.S.F. nr.20/2018privind pregătirea profesională a pe...vezi tot

Revista de Studii Financiare

Programe de pregatire profesională continuă pentru specialiști constatare daune

Specialiștii constatare daune își desfășoară activitatea profesională în domeniul asigurărilor, &icir...vezi tot

Tact

ISF vă urează Sărbători Fericite!

Institutul de Studii Financiare vă urează un Crăciun Fericit alături de cei dragi și un An Nou plin cu realizări! ...vezi tot

ISF - Accredited Training Partner of CISI

Lansare numărul 5 al Revistei de Studii Financiare

Institutul de Studii Financiare a lansat numărul cinci al Revistei de Studii Financiare în cadrul Conferinței In...vezi tot

Ectranz

Lansare carte „Infracțiuni privind domeniul financiar-bancar”

În cadrul Conferinței Internaționale Digitalizare și Inovație: noi competențe în educația profesional...vezi tot

IMASIG
 Newsletter ISF

Abonează-te acum pentru a primi ultimele noutăți. Suntem prezenți și pe rețelele de socializare și