A avut loc conferinţa ZF, marţi, 10 mai: ”Ce trebuie făcut pentru recâştigarea încrederii între bănci, asigurători şi clienţii lor”

10 Mai 2016

   Protecţia consumatorilor şi transparentizarea informaţiilor care ajung la aceştia au devenit piloni-cheie pentru reclădirea încrederii în piaţa serviciilor financiare.

   Aceasta este o piaţă afectată puternic în ultimii ani ani de o criză de imagine, reflectată prin conflicte între clienţi pe de o parte şi bănci şi firme de asigurări pe de altă parte.

   În asigurări tensiunile au fost alimentate de plata cu întârziere a daunelor, recentele majorări bruşte de tarife la RCA, în timp ce în sectorul bancar clauzele abuzive, contractele de credit în franci elveţieni şi legea dării în plată sunt temele care au dus la deteriorarea relaţiei dintre bancă şi client. 

   În acest context, devine tot mai clară nevoia de transparentizare, simplificare şi asumare a informaţiilor care ajung la consumatorii de produse financiare.

   

   Claritatea limbajului, oferirea de informaţii complete şi concise ar trebui să devină punctele cheie în abordarea clienţilor de către bănci şi asigurători.

   Pe de altă parte, clienţii trebuie educati în spiritul asumării de responsabilităţi, pentru ca la final şi câştigul, dar şi riscurile să se împartă. 

 

Detalii pe www.zf.ro

 

Planificarea examenelor de certificare pentru distribuitori, Trimestrul IV


Noua platformă pentru examinări online


Vă rugăm să accesați Platforma on-line aici și să urmați pașii menționați în Ghidul candidatului sau Ghidul angajatorului/furnizorului

Programe de pregatire profesională continuă pentru specialiști constatare daune


Specialiștii constatare daune își desfășoară activitatea profesională în domeniul asigurărilor, în conformitate cu prevederile legale în vigoare și cu respectarea cerințelor privind pregătirea profesională....Click aici pentru detalii >

PLATFORMĂ EXAMINĂRI

  Vă rugăm să accesați Platforma on-line aici și să urmați pașii menționați în Ghid...vezi tot

Revista de Studii Financiare

S-a publicat Manualul Distribuitorului de Asigurări

Institutul de Studii Financiare și specialiști din piața asigurărilor, au elaborat și publicat Manualul Distribuito...vezi tot

Tact

Acțiune plantare - ediția a doua

ISF organizează vineri 29 martie 2019  a doua ediție a acțiunii de ecologizare a pădurilor, urmând astfel...vezi tot

ISF - Accredited Training Partner of CISI

COMUNICAT DE PRESA - CONFERINȚA EUROPEANĂ A SERVICIILOR FINANCIARE

Bucureşti 25 martie  2019   Digitalizarea, automatizarea şi inovaţia în serviciile financiare, dar ...vezi tot

Ectranz

Manualul Distribuitorului de Asigurări

Institutul de Studii Financiare și specialiști din piața asigurărilor, au elaborat Manualul Distribuitorului de Asig...vezi tot

IMASIG
 Newsletter ISF

Abonează-te acum pentru a primi ultimele noutăți. Suntem prezenți și pe rețelele de socializare și