Achiziții

Achiziție  Platformă de administrare a fluxurilor de lucru în cadrul Institutului de Studii Financiare

 

Fundația Institutul de Studii Financiare, denumită în continuare ISF, anunță organizarea procedurii de achiziţie a platformei de administrare a fluxurilor de lucru în cadrul Institutului de Studii Financiare

Oferta tehnică și oferta financiară se va întocmi cu respectarea documentaţiei privind “Specificaţiile tehnice şi funcţionale pentru platforma de administrare a fluxurilor de lucru”. 

Tipul de achiziție aplicat: cerere de ofertă/invitaţie negociere; ofertanţii valizi vor fi invitaţi la discuţii asupra ofertei transmise.

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câștigătoare: Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere tehnico-economic.

Metoda aplicată pentru stabilirea ofertei câştigătoare: selecţie de ofertă/negociere directă

Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 22.12.2017, ora 12.00 .

Modul de transmitere a ofertelor: prin depunere în plic sigilat, la sediul ISF din str. Popa Petre, nr. 24, sector 2, București.

Depunerea ofertelor: Oferta va cuprinde următoarele documente:

  • Oferta tehnică;
  • Oferta financiară.
  • Anexe

Notă:

Referitor la întocmirea ofertei pentru achiziția platformei de examinare online, ofertantul trebuie să acorde maximă importanţă înţelegerii fluxurilor de lucru aferente activităţii ISF, respectiv identificarea cerinţelor tehnice şi funcţionale ale unui nou sistem informatic care va îngloba aspecte ale desfăşurării în întregime a activităţii ISF.

Operatorii economici interesaţi de această achiziţie, pot solicita documentaţia privind “Specificaţiile tehnice şi funcţionale pentru platforma de administrare a fluxurilor de lucru”, urmând a fi invitaţi la discuţii cu persoane reprezentative din cadrul ISF, în vedere asigurării unei bune înţelegeri a activităţii ISF şi a aşteptărilor legate de acest proiect.

Specificaţiile tehnice şi funcţionale şi documentele anexate se ridică de la sediul ISF, (str. Popa Petre nr. 24),  în baza unei înputerniciri semnată şi ştampilată .

Persoană de contact Aura Fătu, e-mail: aurelia.fatu@isfin.ro;  telefon 021.230.51.20

 

 

SITUATIE CONTRACTE SOCIETATI/INTERMEDIARI PRINCIPALI

În conformitate cu prevederile art. 11, alin (1) din Norma A.S.F. nr.20/2018privind pregătirea profesională a pe...vezi tot

Revista de Studii Financiare

Programe de pregatire profesională continuă pentru specialiști constatare daune

Specialiștii constatare daune își desfășoară activitatea profesională în domeniul asigurărilor, &icir...vezi tot

Tact

ISF vă urează Sărbători Fericite!

Institutul de Studii Financiare vă urează un Crăciun Fericit alături de cei dragi și un An Nou plin cu realizări! ...vezi tot

ISF - Accredited Training Partner of CISI

Lansare numărul 5 al Revistei de Studii Financiare

Institutul de Studii Financiare a lansat numărul cinci al Revistei de Studii Financiare în cadrul Conferinței In...vezi tot

Ectranz

Lansare carte „Infracțiuni privind domeniul financiar-bancar”

În cadrul Conferinței Internaționale Digitalizare și Inovație: noi competențe în educația profesional...vezi tot

IMASIG
 Newsletter ISF

Abonează-te acum pentru a primi ultimele noutăți. Suntem prezenți și pe rețelele de socializare și