Achiziții

Achiziție  Platformă de administrare a fluxurilor de lucru în cadrul Institutului de Studii Financiare

 

Fundația Institutul de Studii Financiare, denumită în continuare ISF, anunță organizarea procedurii de achiziţie a platformei de administrare a fluxurilor de lucru în cadrul Institutului de Studii Financiare

Oferta tehnică și oferta financiară se va întocmi cu respectarea documentaţiei privind “Specificaţiile tehnice şi funcţionale pentru platforma de administrare a fluxurilor de lucru”. 

Tipul de achiziție aplicat: cerere de ofertă/invitaţie negociere; ofertanţii valizi vor fi invitaţi la discuţii asupra ofertei transmise.

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câștigătoare: Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere tehnico-economic.

Metoda aplicată pentru stabilirea ofertei câştigătoare: selecţie de ofertă/negociere directă

Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 22.12.2017, ora 12.00 .

Modul de transmitere a ofertelor: prin depunere în plic sigilat, la sediul ISF din str. Popa Petre, nr. 24, sector 2, București.

Depunerea ofertelor: Oferta va cuprinde următoarele documente:

  • Oferta tehnică;
  • Oferta financiară.
  • Anexe

Notă:

Referitor la întocmirea ofertei pentru achiziția platformei de examinare online, ofertantul trebuie să acorde maximă importanţă înţelegerii fluxurilor de lucru aferente activităţii ISF, respectiv identificarea cerinţelor tehnice şi funcţionale ale unui nou sistem informatic care va îngloba aspecte ale desfăşurării în întregime a activităţii ISF.

Operatorii economici interesaţi de această achiziţie, pot solicita documentaţia privind “Specificaţiile tehnice şi funcţionale pentru platforma de administrare a fluxurilor de lucru”, urmând a fi invitaţi la discuţii cu persoane reprezentative din cadrul ISF, în vedere asigurării unei bune înţelegeri a activităţii ISF şi a aşteptărilor legate de acest proiect.

Specificaţiile tehnice şi funcţionale şi documentele anexate se ridică de la sediul ISF, (str. Popa Petre nr. 24),  în baza unei înputerniciri semnată şi ştampilată .

Persoană de contact Aura Fătu, e-mail: aurelia.fatu@isfin.ro;  telefon 021.230.51.20

 

 

COMUNICAT DE PRESA - CONFERINȚA EUROPEANĂ A SERVICIILOR FINANCIARE

Bucureşti 25 martie  2019   Digitalizarea, automatizarea şi inovaţia în serviciile financiare, dar ...vezi tot

Revista de Studii Financiare

Manualul Distribuitorului de Asigurări

Institutul de Studii Financiare și specialiști din piața asigurărilor, au elaborat Manualul Distribuitorului de Asig...vezi tot

Tact

Metodologia privind certificarea pregătirii profesionale a distribuitorilor de asigurări și/sau reasigurări

  În atenția distribuitorilor de asigurări și/sau reasigurări     În data de 13.03.2...vezi tot

ISF - Accredited Training Partner of CISI

OPEN DAY MASTERAT FABBV

Bucuria absolvirii unei facultati trebuie urmata de o decizie importanta pentru cariera fiecarui absolvent, respectiv AL...vezi tot

Ectranz

Comunicat de presă - Conferinţa Quo Vadis piața de asigurări în 2019!

București, ianuarie 2019   Fundaţia Institutul de Studii Financiare şitrustul de presă DC Media Group (din ca...vezi tot

IMASIG
 Newsletter ISF

Abonează-te acum pentru a primi ultimele noutăți. Suntem prezenți și pe rețelele de socializare și