Vânzarea – o capacitate intelectuală

București 21 Februarie 2019 - 22 Februarie 2019

Trainer: Gabriela Puskas

Detalii

În extrem de competitiva piață globală de astăzi, a vinde este o provocare care necesita o pricepere mai mare decat oricând. Clienții au mai multe opțiuni și sunt mai bine informați decât în trecut. Aceștia cer o relație onestă și de încredere cu cei care le vând, precum și soluții personalizate la problemele lor. Calitatea produsului nu mai este suficientă ca să garanteze vânzarea. Vânzările, ca și sportul, sunt în mod esențial un joc mental, astfel că necesită aptitudini deosebite pentru a obține performanță. Acest curs oferă participanților o serie de metode și tehnici moderne pentru antrenarea aptitudinilor mentale esențiale în vânzări, recunoașterea concepțiilor negative care acționează ca o barieră în calea succesului în vânzare precum și combaterea acestor concepții. Veți obține instrumente practice care vă vor ajuta să realizați individual sau în echipă, un salt important în ceea ce privește vânzările pentru compania dvs.

Grup țintă

Cursul se adresează unor persoane active și foarte ocupate, oferindu-le o experiență educativă riguroasă și personalizată.

Cursul de vanzări oferă participanților o serie de tehnici și exerciții cu aplicabilitate imediată în viața personală și profesională și se adresează persoanelor din vânzări, managerilor, liderilor care conduc echipe de vânzări și oricărei persoane care dorește să își îmbunătățească aptitudinile în domeniul vânzărilor, indiferent de departamentul în care lucrează.

Nivel minim de experiență pentru participare la curs: minimum un an de experiență în domeniul vânzărilor.

Obiectivele cursului

La finalul acestui curs participanții vor:

  • identifica caracteristicile personalității cu ajutorul instrumentului de evaluare MTQ48 – Mental Toughness Questionnaire;
  • crește eficiența personală în vânzări (autoresponsabilitate și automotivație);
  • recunoaște și combate concepțiile distorsionate despre abilitățile proprii în vânzări;
  • cunoaște și aplica metode moderne de vânzare  specifice coachingului;
  • antrena capacitatea de concentare, atenție, focus precum și atingerea motivației optime;
  • dezvolta competențele emoționale și aptitudinile interpersonale.

Tematica

Ziua 1: Vânzarea o capacitate mentală și emoțională

  • modelul tenacității mentale și efectele atitudinilor mentale și emoționale;
  • antrenarea autoconștientizării emoționale;
  • cele 7 concepții negative care acționează ca bariere în calea atingerii  succesului în vânzare;
  • bariere în calea comunicării - Meta Modelul în comunicare;
  • exerciții și aplicații specifice

Ziua 2: Motivația optimă și “Vânzarea în zona de flux”

  • elementele de bază ale stresului și anxieții în vânzări;
  • modelul celor 6 Perspective Motivaționale (MPM);
  • activarea Motivației Pozitive (motivația optimă);
  • vânzarea în “zona de flux”  pentru creșterea eficienței personale și a performanței în vânzări.
  • exerciții și aplicații specifice temei.

Pe parcursul celor 2 zile participanții vor lucra individual sau în grupe o serie de exerciții aplicative bazate pe scenarii de învățare, prin intermediul experiențelor extrase din viața de zi cu zi.

Trainer

Gabriela Puskas, este fondator și managing partner al companiei Performance Group, companie specializată în servicii de consultanță în management, coaching, mentoring și servicii cu impact asupra performanței individuale și organizaționale.

Are o pregătire temeinică în domenii precum managementul afacerilor, leadership, vânzări, instrumente de evaluare a personalității și inteligența emoțională. Gabriela deține un doctorat în economie și are o experiență profesională relevantă de peste 28 ani în domeniile: corporatist bancar, francize internaționale, antreprenoriat, managementul proiectelor. Gabriela s-a format în domeniul coachingului la Londra, și a urmat o serie de formări profesionale în domeniul NLP, Analiză Tranzacțională, PCM (Process Communication Model), evaluări psihometrice (MTQ48 – Mental Toughness Questionanire si ILM72- Integrated Leadership Measure) iar în prezent oferă coaching pentru performanță atât managerilor tineri, la început de carieră cât și antreprenorilor experimentați.

Durata/Perioada

Programul are o durată de 16 ore și se va desfășura pe parcursul a două zile, în intervalul orar 10:00-18:00.

Investiție

Investiția pentru acest program este de 700 lei + TVA/participant și include: materiale curs, pauze de cafea/gustare, certificat de participare.

Discounturi

La tariful de mai sus se acordă urmatoarele discount-uri:

  • 5% pentru înscriere și plată până la data de 21 ianuarie 2019
  • 5% pentru înscrierea a mai mult de două persoane din cadrul aceleiași organizații.
  • Discount-urile pot fi cumulate.
Aplică la curs
Informații ajutatoare pentru completarea formularului.

 Newsletter ISF

Abonează-te acum pentru a primi ultimele noutăți. Suntem prezenți și pe rețelele de socializare și