Cursuri financiare

Online course: Exceptional Customer Service

24 Iunie 2019

This LOMA course focuses on customer service in the financial services industry – what it entails, what customers expect and deserve, how it is most effectively delivered, and why it is so important. The course describes the many ways great customer service distinguishes a company and enhances

Mai multe detalii »

Tehnici de negociere

24 Iunie 2019

Un curs interactiv, cu echilibru între informații teoretice și exerciții practice cu aplicabilitate imediată în viața profesională. Cursul le oferă participanților instrumentele de bază pentru a putea pregăti și livra o negociere cu rezultate pozitive. În urma cursului,

Mai multe detalii »

Online course: Basic Investment Concepts

25 Iunie 2019

This LOMA course discusses crucial, fundamental concepts that people should know about investing money, including: (a) simple and compound interest and time value of money; (b) risk and return and the relationship between the two, as well as the types of investment risk; (c) the goal and importance

Mai multe detalii »

Guvernanţa Corporativă „între prevederi legale şi coduri de bune practici” – analiză aprofundată

25 Iunie 2019 - 26 Iunie 2019

Trăim într-o perioadă în care cuvântul de ordine este “supra-reglementarea“. Sunt multe directive emise de Uniunea Europeană implementate sau ce urmează fi implementate la nivelul statelor membre şi care, indiferent de conţinutul de bază, includ elemente ce abord

Mai multe detalii »

Actualizarea legislaţiei conexe activităţii (combatarea spălării banilor, GDPR, SAL-Fin)

25 Iunie 2019

Modulul I - Legislație Activitatea constatatorilor de daune poate implica și aplicarea legislației conexe domeniului asigurărilor, respectiv cea privind combaterea spălării banilor, a protecției datelor cu caracter personal, dar și soluționării alternative a litigiilor dintre furnizorii d

Mai multe detalii »

Online course: LOMA 281 - Meeting Customer Needs with Insurance and Annuities

26 Iunie 2019

Insurance professionals are faced with complex terminology and concepts on a daily basis. Understanding what these terms mean and how they impact your business is essential to your success. Meeting Customer Needs with Insurance and Annuities (LOMA 281), part of the Need 2 Know series, uses a variety

Mai multe detalii »

Online course: CX 50 - Impact Cx: The Quest

26 Iunie 2019

CX 50 – Impact Cx: The Quest is an interactive, decision-based gamified course that helps organizations create a unified customer-first mindset among all employees. It transforms employees into customer advocates who demonstrate empathy and sound judgment in meeting customer needs —

Mai multe detalii »

Online course: Working With Upset Customers

27 Iunie 2019

For service providers, upset customers provide some of the greatest challenges of the job, but turning an upset customer into a satisfied customer has proven to greatly enhance a company's chances of keeping that customer for the long term. Working with Upset Customers demonstrates how to handle on

Mai multe detalii »

Online course: LOMA 291 – Improving the Bottom Line: Insurance Company Operations

27 Iunie 2019

LOMA 291 — Improving the Bottom Line: Insurance Company Operations is part of the Need 2 Know series, demonstrates how every employee plays a role in ensuring a company’s success. Join employees at Forthright Financial Services, a fictitious company that has established an inte

Mai multe detalii »

Daunele ȋn asigurările de garanţii. Cazuri de fraudă şi combaterea acestora

27 Iunie 2019

Curs interactiv ce își propune ca prin exemple și studii de caz să ofere o imagine asupra procesului de lichidare a daunelor în cazul asigurărilor de garanții și situațiilor de fraudă ce pot să apară atât  începând cu momentul subscrierii cât și od

Mai multe detalii »

Programe de pregatire profesională continuă pentru specialiști constatare daune


Specialiștii constatare daune își desfășoară activitatea profesională în domeniul asigurărilor, în conformitate cu prevederile legale în vigoare și cu respectarea cerințelor privind pregătirea profesională....Click aici pentru detalii >

S-a publicat Manualul Distribuitorului de Asigurări

Institutul de Studii Financiare și specialiști din piața asigurărilor, au elaborat și publicat Manualul Distribuito...vezi tot

Revista de Studii Financiare

Acțiune plantare - ediția a doua

ISF organizează vineri 29 martie 2019  a doua ediție a acțiunii de ecologizare a pădurilor, urmând astfel...vezi tot

Tact

COMUNICAT DE PRESA - CONFERINȚA EUROPEANĂ A SERVICIILOR FINANCIARE

Bucureşti 25 martie  2019   Digitalizarea, automatizarea şi inovaţia în serviciile financiare, dar ...vezi tot

ISF - Accredited Training Partner of CISI

Manualul Distribuitorului de Asigurări

Institutul de Studii Financiare și specialiști din piața asigurărilor, au elaborat Manualul Distribuitorului de Asig...vezi tot

Ectranz

Metodologia privind certificarea pregătirii profesionale a distribuitorilor de asigurări și/sau reasigurări

  În atenția distribuitorilor de asigurări și/sau reasigurări     În data de 13.03.2...vezi tot

IMASIG
 Newsletter ISF

Abonează-te acum pentru a primi ultimele noutăți. Suntem prezenți și pe rețelele de socializare și